שאלות ותשובות

כמה עולה משלוח ?

משלוח עם שליח עד הבית (או הכתובת בה תבחרו) עולה 25 ₪ ללא תלות בגודל ההזמנה שתבצעו.
השליח יוצר איתכם קשר לפני שהוא מגיע למסור את החבילה.

האם יש אפשרות להגיע אליכם כדי לקנות מוצרים או לבצע איסוף עצמי של החבילה ?

אין אפשרות להגיע אלינו כדי לבצע הזמנה או אפשרות של איסוף עצמי. 
סנס אונליין הינה חנות אינטרנט בלבד ואנחנו עובדים עם שיטת שילוח של שליח שמגיע עד לכתובת שבה תבחרו בעלות של 25 ש"ח.

מתי החבילה תגיע אליי ?

השליחויות שלנו באמצעות שליח עד הבית מגיעות עד 7 ימי עסקים מיום לאחר ביצוע ההזמנה- לרוב הרבה לפני כן.
כלומר אם בצעתם את ההזמנה ביום ראשון ההזמנה תגיע עד יום שלישי בשבוע שלאחר מכן.
אם בצעתם את ההזמנה בסוף השבוע אז יש לספור את ימי העסקים מיום ראשון.
ימי עסקים לא כוללים את שישי, שבת, ערבי חג וימי חול המועד.

 

בשעות היום אני לא נמצא בבית כדי לקבל את החבילה, מה אפשר לעשות ?

המשלוחים מתבצעים לרוב משעות הבוקר עד שעות אחר הצהריים המאוחרות,
לכן מומלץ לבחור כתובת בה יהיה נוח לקבל את המשלוח בשעות האלה.
במידה ואתם לא בטוחים בשעות ההגעה ומעוניינים להתייעץ איתנו לפני בחירת כתובת המשלוח אין בעיה לעשות זאת דרך טלפון שירות הלקוחות או השארת הודעה בטופס הצור קשר באתר.
ניתן להשאיר את שם העיר ושם הרחוב ואנחנו נעדכן אותכם מה בדרך כלל שעות החלוקה באזור זה.

 

ביצעתי הזמנה ואני מעוניין לשנות אותה

במידה וההזמנה עדיין לא בוצעה אין בעיה לשנות את ההזמנה שביצעתם.
אנחנו ממליצים לשלוח מייל או הודעה בטופס צור קשר באתר של השינוי שאתם מעוניינים לבצע ואנחנו נחזור אליכם טלפונית.
ניתן גם להתקשר לשירות לקוחות שלנו כדי לבצע שינוי של ההזמנה.

 

ברצוני לבטל הזמנה שבצעתי

לביטול הזמנה יש ליצור קשר עם השירות לקוחות שלנו במייל, בטופס הצור קשר באתר או בטלפון שירות הלקוחות.
יש לציין בפנייה שאתם מעוניינים בביטול הזמנה כדי שנוכל לחזור אליכם בהקדם האפשרי.

 

 

בכל שאלה נוספת אפשר לפנות אלינו במייל – mail@senseonline.co.il

בדף הצור קשר באתר או בטלפון שירות הלקוחות שלנו 03-6016777

אנחנו משתדלים לחזור במהירות האפשרית (עד 24 שעות)